Online oversettelse av bokmål til nynorsk

Ivar Aasen, nynorskens far.
Nå har det kommet et brev til fakultetene fra rektor og studiedirektør, med påminnelse om at eksamensoppgaver må skrives også på nynorsk, dersom en student ønsker det. Jeg kan lese nynorsk, men kan ikke skrive det. Derfor har jeg funnet en webside som oversetter bokmål til nynorsk. Jeg anbefaler det til andre.

Oversettelsen er kanskje ikke helt perfekt, men det jeg skriver på bokmål er heller ikke det.

No har det kome eit brev til fakulteta frå rektor og studiedirektør, med påminnelse om at eksamensoppgaver må skrivast òg på nynorsk, dersom ein student ynskjer det. Eg kan lese nynorsk, men kan ikkje skrive det. Difor har eg funne ein webside som omset bokmål til nynorsk. Eg tilrår det til andre. Omsetjinga er kanskje ikkje heilt perfekt, men det eg skriv på bokmål er heller ikkje det.