Dette er vinnerne i UAs julekalender

Universitetsavisa mottok over 250 riktige svar i julekalenderen. Nå har vi trukket fire vinnere.

Fire heldige vinnere kan vente seg Universitetsavisas julekalenderkopp i posten.

Gjennom hele adventstiden har UA presentert barnebilder av kjente personer med tilknytning til UH-sektoren.

Konkurransen handlet om å avsløre hvem som skjulte seg bak lukene - altså kjenne igjen barna som i voksen alder har blitt mer eller mindre kjente i UH-sektoren.

De aller fleste ble gjenkjent, men hintet til luke 15, «doktoren i nord er både doktor og doktor», kan ha vært mer til forvirring enn til hjelp. Har du ennå ikke sett alle lukene i julekalenderen, kan du finne dem her. I bildeserien i denne artikkelen står fasiten på alle bildene.

Blant de over 250 riktige svarene vi har mottatt, har vi trukket fire personer som får UAs eksklusive julekalenderkopp. Alle som svarte riktig en gang i løpet av kalenderen var med i trekningen.

Dette er vinnerne:

Sondre Kristoffersen Rekdal
Anne-Lise Sæteren
Ingunn Dahler Hybertsen
Randi Hammervold

Følg UA på Facebook, Twitter og Instagram.